Αναπτύσσεται η ραδιοφωνική και η τηλεοπτική διαφήμιση
Σύμφωνα με έρευνα της egta
(του Ευρωπαϊκού οργανισμού εκπροσώπησης των εταιριών πώλησης
τηλεοπτικής και ραδιοφωνικής διαφήμισης) που διενεργήθηκε μεταξύ των
υψηλόβαθμων στελεχών/μελών της και δημοσιεύθηκε στο Adworld ο κλάδος της ραδιοφωνικής και τηλεοπτικής διαφήμισης αναμένεται να αναπτυχθεί εντός της επόμενης τριετίας.
Πιο συγκεκριμένα, στην έρευνα συμμετείχαν CEOs, υψηλόβαθμα στελέχη και decision makers, των οποίων οι εταιρίες συγκεντρώνουν συνολικά €60 δις σε διαφημιστικά έσοδα.
Οι συγκεκριμένες εταιρίες καλύπτουν όλες τις μεγάλες ευρωπαϊκές αγορές.
Οι ερωτηθέντες διαβλέπουν δύο κατευθύνσεις ως τις πλέον υποσχόμενες για να αυξήσουν την προσφορά τους στους καταναλωτές και τους διαφημιζόμενους: (α) νέους τρόπους για να παρέχουν περιεχόμενο στο κοινό και (β) εκμετάλλευση νέων δυνατοτήτων στόχευσης με βάση την ανάλυση δεδομένων που είναι πλέον διαθέσιμες.
Επίσης, οι κορυφαίες προτεραιότητες των στελεχών που πήραν μέρος στην έρευνα περιλαμβάνουν την ανάγκη κατασκευής της επόμενες γενιάς τεχνικών μέτρησης κοινού. Αμέσως μετά ακολουθεί η ανάγκη προσαρμογής στον ανταγωνισμό από τους μεγάλους παίχτες της ψηφιακής διαφήμισης και στις αλλαγές κατανάλωσης media περιεχομένου που παρατηρούνται στα νεαρά κοινά.
Ιδιαίτερα σε ότι αφορά τις διαφημιστικές δυνατότητες, η programmatic διαφήμιση και η στόχευση με βάση τα δεδομένα (data-driven targeting) είναι ξεκάθαρα υψηλές προτεραιότητες και θα αποτελέσουν πιθανότατα πηγές καινοτομίας τόσο για τους σταθμούς (τηλεοπτικούς και ραδιοφωνικούς), όσο και για τις διαφημιστικές εταιρίες.
Πηγές: adworld.ie
egta.com
Πιο συγκεκριμένα, στην έρευνα συμμετείχαν CEOs, υψηλόβαθμα στελέχη και decision makers, των οποίων οι εταιρίες συγκεντρώνουν συνολικά €60 δις σε διαφημιστικά έσοδα.
Οι συγκεκριμένες εταιρίες καλύπτουν όλες τις μεγάλες ευρωπαϊκές αγορές.
Οι ερωτηθέντες διαβλέπουν δύο κατευθύνσεις ως τις πλέον υποσχόμενες για να αυξήσουν την προσφορά τους στους καταναλωτές και τους διαφημιζόμενους: (α) νέους τρόπους για να παρέχουν περιεχόμενο στο κοινό και (β) εκμετάλλευση νέων δυνατοτήτων στόχευσης με βάση την ανάλυση δεδομένων που είναι πλέον διαθέσιμες.
Επίσης, οι κορυφαίες προτεραιότητες των στελεχών που πήραν μέρος στην έρευνα περιλαμβάνουν την ανάγκη κατασκευής της επόμενες γενιάς τεχνικών μέτρησης κοινού. Αμέσως μετά ακολουθεί η ανάγκη προσαρμογής στον ανταγωνισμό από τους μεγάλους παίχτες της ψηφιακής διαφήμισης και στις αλλαγές κατανάλωσης media περιεχομένου που παρατηρούνται στα νεαρά κοινά.
Ιδιαίτερα σε ότι αφορά τις διαφημιστικές δυνατότητες, η programmatic διαφήμιση και η στόχευση με βάση τα δεδομένα (data-driven targeting) είναι ξεκάθαρα υψηλές προτεραιότητες και θα αποτελέσουν πιθανότατα πηγές καινοτομίας τόσο για τους σταθμούς (τηλεοπτικούς και ραδιοφωνικούς), όσο και για τις διαφημιστικές εταιρίες.
Πηγές: adworld.ie
egta.com
Ακολουθήστε μας
Post a Comment